Så bär det iväg!

I morgon sätter vi oss i bilen och kör ner till huvudstaden, på måndag morgon går planet till bröllopsresan i Seychellerna. Nästan två veckor ska vi vara borta, det ska verkligen bli hur skönt som helst. Vi har båda, både jag och H, varit lite småkrassliga här före, det har varit mycket med jobb och så har reseförsäkringen hunnit strula (tydligen var jag oförsäkrad hela Kenyavistelsen, tur inget hände) men nu är allt i sin ordning. Lite trötta är vi, men vi får passa på att vila upp oss ordentligt i värmen nu!

Safariselfie från Masai Mara, Kenya. Inga denna gång men samma breddgrader ska vi till!
Medan vi är borta blir det knappast något uppdaterad här, det får vi ta när vi kommer tillbaka, men jag vill påminna alla om att det är möjligt att följa bloggen också på Instagram på @nastaaventyr - eventuellt kommer något upp där! 

Ni hittar mitt konto här eller genom länken uppe i högra kanten! 

Kommentarer

  1. Härligt! Önskar en jättefin resa! Jag följer fin blogg via Bloglovin. Jag har ingen aning om ifall Peter följer dig på Insta men vi heter @freedomtravelnews

    SvaraRadera
  2. Låter som en underbar destination för bröllopsresa, ha det så underbart! :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar